wilmisenb.blogg.se

2014

Kategori: ♥ WILMA

 
10 låtar jag lyssnat mycket på : Thinking out loud, Break free, Today & Heart like yours (från filmen If i stay),  Give me love, I see fire, Stay high, Rude, Din soldat, When i look at you( haha ja den är gammal) + Boten Anna( ahhah en grej jag och Alicia har)
 
• Favorit artist : Ed sheeran helt klart och typ Ariana grande men Ed tar en första plats
 
• Något jag ätit mycket: Sushi!!
 
• Filmer jag har sett : LOL(flera gånger, såå bra), Dear John, The last song, HSM(hahah räknas det ens?), If i stay, The fault in our stars
 
• Serier jag sett/ser på mycket: The vampire diaries, Pretty little liars, Teen Wolf <3<3<3
 
• Något jag gjort mycket: Sett på mycket serier, musik(<3), användt mig väldigt mycket av We heart it haha, dagdrömt hahahahah, datorn
 
• Sommarens härligaste selfie: tycker bara den är så härlig och glad
 
 
Kommentera inlägget här: