wilmisenb.blogg.se

2015

Kategori: ♥ WILMA

Ja juste, sa 2013 att 2014 antagligen kommer bli super bra, men nä kan inte säga att det var bland dom bästa, men var ju på konfa och det var ju nog det bästa! SEn har jag ju haft andra bra stunder också men om man kollar framåt på 2015 så känns det bra! Mycket saker kommer att hända!
 
Dels:
• Jag ska välja och börja gymnasiet
• Ska förhoppningsvis till Thailand över jul och nyår
• Vi ska bygga om här hemma
• Tuva tar studenten
• Ska på Ariana Grandes konsert i Maj med Emilia och Alicia!!
 
Det känns som det kommer bli ett jätte händelserikt år med många nya människor och nya minnen!
Taggad på det här året men samtidigt så himla nervös inför gymnasiet, helst vill jag slippa men jag måste ju! Får hoppas på det bästa, siktar in mig på dagy, sam linje, anagligen sam internationell men lite osäker fortfarande, har ju ett tag till att tänka på det, nu godnatt!
 
Kommentera inlägget här: