wilmisenb.blogg.se

2 0 1 6

Kategori: ♥ WILMA

Hej på er! Gott nytt år! 2015 var verkligen inte mitt år, även om jag gjorde vissa roliga saker. Nej 2015 var året då jag mådde sämst under en lång period som många faktisk inte märkte av (kändes det som) men det hoppas jag kunna ändra på år 2016! Har några grejer inplanerade redan,  vi ska tex imorgon träffa en liten bebis för mammas kompis har nydligen fått barn så det ska bli jätte kul, på onsdag åker jag till Göteborg med några tjejer i klassen i några dagar, jag åker till Åre både på spotlov och påsklov något jag ser otroligt mycket fram emot! Åre är mitt andra hem, vi åker alltid till Åre varje sport och påsklov och det har vi gjort sen jag föddes. Till sommarn åker jag även till Kroatien igen fast den här gången med våra kusiner och vi ska segla, det ska bli jätte kul! Sen ska jag på Justin Biebers konsert i september!!

Här är några bilder från nyårsafton och även resultatet av efterrätten





Kommentera inlägget här: